Повернення/обмін товару
Ми дуже відповідально ставимося до кожного нашого клієнта і до кожного замовлення. Тому ретельно перевіряємо товар перед відправкою, щоб він був належної якості.
Згідно ст. 9 п. 1 абз.4 Закону України "Про захист прав споживача" передбачений перелік товарів, які не підлягають обміну та поверненню, до них відносяться:
- корсетні товари;
- пір'яно-пухові вироби;
- білизна натільна;
- білизна постільна;
- панчішно-шкарпеткові вироби.
1. Обмін нижньої білизни
Ми розуміємо складність вибору товарів через інтернет, як важко підібрати потрібний розмір, тому готові обміняти нижню білизну, яка не підійшла, а зокрема бюстгальтер або нічну сорочку. У цьому випадку покупець може обміняти на ту ж саму модель іншого розміру або на який-небудь інший товар, представлений в асортименті магазину. Просимо якнайшвидше зв'язатися з нами і вислати товар, що не підійшов на обмін.
Рекомендуємо приміряти на свою білизну, поки Ви не переконаєтеся, що товар підходить. Тільки після того, як Ви вирішили його залишити, можна видалити етикетки, бирки.
Нижня частина білизни
Ви б купили інтимну річ, знаючи, що її до Вас хтось одягав? В першу чергу ми дбаємо про Ваше здоров'я. Тому нижню частину білизни, таку як, наприклад, трусики ми НЕ ОБМІНЮЄМО.
Важливо знати! Наші обмеження не безпідставні. Під час примірки білизни на голе тіло відбувається близький контакт зі слизовою оболонкою. На думку фахівців, збудник інфекцій може потрапити на тканину. І замість радості володіння нижньою білизною людина ризикує заразитися неприємною хворобою. Особливу групу ризику складають люди з ослабленим імунітетом і пошкодженнями шкіри, нехай навіть незначними.
2. Повернення нижньої білизни.
У нашому інтернет магазині повернення нижньої білизни не здійснюється.
3. Акційні товари.
Вироби, придбані по акції або розпродажу, обміну не підлягають.
Повернення/обмін можливий протягом 14 днів, після отримання клієнтом товару і проводиться:
- якщо він не був у вживанні;
- збережений товарний вид (відсутні плями, зачіпки, заломи і вм'ятини);
- збережена цілісність етикеток, бирок, ярликів, оригінальної упаковки.
Якщо Ви візуально оцінили виріб і зрозуміли, що він Вам не підходить або відчули дискомфорт в процесі примірки, повідомте нам про це і ми вирішимо проблему разом.
Якщо хочете отримати товари на обмін, необхідно оформити на сайті нове замовлення, вказавши в коментарях «Замовлення на обмін».
Всі витрати на транспортування товару оплачує клієнт.